Healthy pineapple kale smoothie with coconut milk and chia. Colon cleansing smoothie

Rețete de smoothie sănătoase pentru pierderea în greutate
Rețetele de smoothie vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele nutriționale. Folosiți lapte neîndulcit și evitați iaurturile aromate care conțin zahăr în exces.

Aceste rețete sănătoase de smoothie pentru slăbit sunt pline de fibre, proteine și verdețuri cu frunze. În plus, au un gust delicios! Rețineți, totuși, că un smoothie nu vă va ajuta în mod magic să pierdeți în greutate.

Smoothie verde de avocado
Această rețetă de smoothie sănătos este încărcată cu verdeață pentru energie și o sursă bună de grăsimi sănătoase pentru a vă menține mulțumit. Este o alegere grozavă pentru micul dejun sau ca după-amiaza să mă iau. Avocado este bogat în calorii, dar dacă alegeți cantitatea potrivită, vă pot ajuta să slăbiți prin creșterea metabolismului și menținându-vă sătul mai mult timp. Semințele de chia din acest smoothie cu avocado oferă proteine, în timp ce banana adaugă dulceață naturală, fără adaos de zahăr. Această rețetă include și o cantitate mică de turmeric pentru un plus de proprietăți antiinflamatorii.

Pentru a adăuga o notă tropicală, înlocuiți laptele cu apă de cocos sau lapte fără lactate, cum ar fi laptele de ovăz sau caju. Puteți adăuga o linguriță sau două de pudră proteică vegană pentru a-i oferi un plus de nutrienți.

Acest smoothie verde de avocado este plin de ingrediente sănătoase pentru a promova sănătatea intestinului și a combate inflamația cronică. Este, de asemenea, o sursă excelentă de vitamina K și A, care ajută la protejarea vederii și la susținerea sistemului imunitar.

Amestecă toate ingredientele într-un blender, până devin netede și cremoase. Dacă doriți un smoothie mai gros, adăugați niște cuburi de gheață. Apoi acoperiți cu câteva fructe de pădure și câteva semințe de chia pentru un plus de pumn nutritiv.

Acest smoothie este o modalitate ușoară și rapidă de a face un mic dejun sau o gustare sănătoasă. Este plin de antioxidanți și conține o doză sănătoasă de acizi grași omega-3. De asemenea, este bogat în fibre, care vă pot ajuta să vă simțiți mulțumiți și să vă controlați apetitul.

Amestecă toate ingredientele în blender până devin netede și cremoase. Puteți adăuga puțină gheață pentru a face smoothie-ul mai geros și rece, sau puteți folosi fructe de pădure congelate în loc de fructe proaspete. Adaugă un strop de scorțișoară pentru o aromă aromată și confortabilă care completează perfect avocadoul cremos. De asemenea, puteți înlocui extractul de vanilie cu un praf de nucșoară sau un amestec de condimente pentru plăcintă de dovleac pentru a crea o variație sezonieră.

Smoothie cu migdale și căpșuni
Această rețetă de smoothie este perfectă pentru asortarea căpșunilor și migdalelor. Ambele sunt dulci în mod natural și oferă o textură cremoasă, precum și o mulțime de grăsimi sănătoase pentru inimă. Acesta este un smoothie de mic dejun ușor, rapid și delicios sau o gustare de după-amiază. Acest lucru este excelent și pentru cei care evită lactatele și glutenul. Căpșunile congelate adaugă o aromă caracteristică de fructe de pădure și antioxidanți, iar laptele de migdale oferă o alternativă hrănitoare la lactate.

Cheia acestei rețete de smoothie este să amestecați totul până când devine neted și cremos. Adăugați fructele de pădure și curmalele la sfârșit, după ce amestecați ingredientele lichide. Acest lucru ajută la spargerea curmalelor și lasă piureul de fructe fără a înfunda blenderul. Este posibil să aveți nevoie de un tamper sau să întrerupeți blenderul pentru a obține fructele amestecate.

Dacă nu vă plac bananele, le puteți înlocui cu orice alt fruct. Mango sau ananas ar funcționa bine, dar smoothie-ul nu va avea un gust de căpșuni. De asemenea, puteți înlocui laptele de migdale cu orice alt tip de lapte fără lapte, cum ar fi laptele de ovăz, caju, soia sau de cocos. Adăugați o lingură de semințe de chia, fulgi de drojdie nutrițională sau pudră proteică pentru a o face și mai sănătoasă.

Pentru a face din această rețetă o masă completă, acoperiți-o cu niște granola crocantă și serviți-o într-un pahar înalt. Il poti orna cu o crengute de capsuni sau de menta.

Smoothie simplu vegan de căpșuni, perfect pentru cei care evită lactatele și/sau grâul. Laptele de migdale este o sursă bună de proteine, iar căpșunile congelate oferă vitamina C și antioxidanți. Acest smoothie este, de asemenea, o excelentă aprindere pentru cei care se simt sub vreme.

Smoothie cu chefir cantalup
Cantalupul este unul dintre cele mai subestimate ingrediente pentru smoothie. Are o aromă dulce, blândă, care completează aproape orice alt fruct și îl face baza perfectă pentru un smoothie cu chefir. Această rețetă combină pepenele galben cu lapte de migdale, banane și condimente pentru a crea o băutură delicioasă și sănătoasă. Cantalupul contine vitaminele A, B-9 si C, precum si fibre alimentare. De asemenea, este bogat în potasiu și alte minerale. Acest smoothie este o modalitate ușoară de a vă obține fructele și legumele dimineața.

Amestecați toate ingredientele până la omogenizare. Adăugați cuburi de gheață pentru un smoothie mai gros și mai spumos. Dacă doriți să faceți acest smoothie fără lactate, folosiți lapte de migdale, lapte de cocos, lapte de soia sau lapte de caju. Dacă doriți să faceți acest smoothie mai sățios, adăugați pudră proteică sau alte suplimente precum semințele de chia, semințele de in sau semințele de cânepă. Daca vrei sa fie extra dulce, adauga o lingurita de miere.

Bacsis:
Dacă nu aveți ingredientele proaspete la îndemână, le puteți înlocui cu cele care sunt disponibile la supermarketul local sau în sezon. Dacă înlocuiți, ar putea schimba gustul.

Smoothie cu banane și căpșuni
Smoothie cu banane de căpșuni sunt bogate în nutrienți, dulci și răcoritoare. Aceste smoothie-uri sunt rapid și ușor de preparat. Sunt perfecte pentru o gustare sau micul dejun pe fugă. De asemenea, puteți adăuga o varietate de alte ingrediente pentru a duce smoothie-ul tău sănătos de căpșuni pentru pierderea în greutate la următorul nivel, cum ar fi pudră de proteine pentru un plus de energie și semințe de chia pentru o nutriție suplimentară. Sau încercați să adăugați o mână mare de verdeață, cum ar fi spanacul sau kale, pentru a strecura în unele legume suplimentare care vor fi aproape nedetectabile pentru papilele gustative!

Un smoothie de bază cu căpșuni și banane este de obicei format din doar trei ingrediente: căpșuni și banane, plus suc sau lapte. Puteți folosi orice fel de suc de fructe pe care îl aveți la îndemână sau puteți opta pentru un lapte nelactat precum migdale, soia sau ovăz. Adăugați o ceașcă de gheață pisată pentru o răsucire mai sănătoasă.

O cană de căpșuni și două banane de mărime medie conține aproximativ 310 de calorii. În funcție de cât zahăr adăugați și de ce tip de lapte sau suc folosiți, numărul total de calorii poate varia semnificativ.

Dacă doriți să reduceți caloriile din rețeta de smoothie cu căpșuni, utilizați un lapte degresat sau degresat sau înlocuiți-l cu apă. Acest lucru va reduce caloriile totale la aproximativ 250. Dacă doriți să creșteți conținutul de nutrienți, optați pentru un lapte bogat în fibre, cum ar fi laptele de migdale sau de soia.

Puteți adăuga, de asemenea, o lingură de chia sau semințe de in pentru un plus de nutriție. Nu este foarte gustos, dar oferă smoothie-ului tău un impuls nutrițional care te va menține sătul mai mult timp. Alternativ, puteți folosi o pudră de proteine pentru a adăuga energie suplimentară și pentru a preveni avariile zahărului.

Un smoothie sănătos care conține căpșuni și banane se poate face prin creșterea fructelor și scăderea laptelui sau a lichidelor. Smoothie-ul va avea în continuare un gust grozav, dar va fi și mai sățios. Te vei simți mulțumit. De asemenea, încercați să nu vă îndulciți prea mult smoothie-ul, deoarece prea mult zahăr poate îngreuna procesarea corpului.